Thursday, December 22, 2011

La cikado kaj la formiko (version 2.0)

La cikado: Kara formiko, mia preferata najbaro! Kiel vi fartas?

La formiko: Mi fartas bone, cikado…Kion vi volas?

La cikado: Kion mi volas? Kial mi volu ion? Cxu amiko ne povas viziti alian amikon?

La formiko: Bone, saluton! Sed nun mi devas foriri…Mi estas tre okupita!

La cikado: Jam?! Mi gxus alvenis!

La formiko: Jes…bone, bone…pardonu min, mi estas lacega, mi laboras tro multe. Kiel vi fartas?

La cikado: Sufiĉe bone, dankon amiko, sed mi iomete timas pri la vintro…

La formiko: Pri la vintro? Kial?

La cikado: Ĉu vi ne auxdis? La vintro estos terura! La meteologistoj prognozas la plej teruran vintron el lastaj kvindek jaroj! Eĉ la tero glaciigxos gxis du metroj profunde, aux exc pli!

La formiko: Du metroj, du metroj?!? Ĉu vi sxercas?! Se glaciigxos tiom profunde, miaj provizoj tute estos detruitaj!

La cikado: Jes, precize! Tio estas la kialo pro kio mi alvenis ĉi tien, mi volas averti vin!

La formiko: Diable, diable, du metroj! Kion mi faru?!

La cikado: Jes, kompatinda formiko! Vi laboradas kaj laboradas kaj nur frosteto povas detrui ĉion…kompatinda formiko…

La formiko: Helpu min, helpu min, cikado, mi petas!

La cikado: Formiko, kara amiko, ne ne scias kion mi povas fari… Mi nur estas kantisto…Miaj kantoj eble povas varmigi la koron de la auxskultantoj sed certe ne la veteron! (rikano)

La formiko: Amiko, ne sxercu!!! Bonvolu helpi min, alie mi mortigxis pro frosto kaj pro malsato!

La cikado: Vere, ni ne scias kiel helpi vin, krom se….

La formiko: Krom se kio!? Diru al mi, krom se kio?!?

La cikado: Bone, mi havas amikon kiu havas tre varman domon, apud ….

La formiko: Kaj li povus helpi min?!

La cikado: Mi estas lia sola amiko, li parolas kun neniu alia. Li ne parolos kun vi…Li estas ia hermito.

La formiko: Vi povus peri! Ĉu ne?

La cikado: Bone, eble jes, mi ne scias. Estas granda respondeco kaj multa klopodo!

La formiko: Mi donos al vi mian tutan rezervon da grajno kaj vi nur petas al li protekti gxin dum la vetero en lia varma domo! Kaj vi povas mangxi tiom da grajnoj kiom vi volas, kiel vian “honorarion”!

La cikado: Tiom da granjoj kiom mi volas, ĉu vere?

La formiko: Honoron de formiko! Jes!

La cikado: Bone, bone, mi konsentas…sed nur por helpi vin!

La formiko: Dankon, dankon, koran dankom, mia amiko, vi savas min!

La cikado: Nedankinde, formiko. Por celebri, cxu vi volas iri danci kun mi?

La formiko: Jes, cikado, kion ajn vi volas! Nun ni dancu!

No comments:

Post a Comment